Anterior
Siguiente

Xumet personalitzat 0–6 mesos – Mod. T’estimo… (àvia, avi, tiet, tieta, yaya, etc.)

9,95 €
Impuestos incluidos

Xumet personalitzat per a nadons de 0 a 6 mesos, amb el missatge “T’estimo…” totalment personalitzable (àvia, avi, tiet, tieta, yaya, etc.), tetina de silicona anatòmica i tapa de protecció inclosa.

Personalización del producto

No olvide guardar su personalización para poder añadirla al carrito
COLOR DEL CHUPETE

El xumet personalitzat Mod. T’estimo… és un detall tendre i emotiu, perfecte per demostrar afecte als membres més estimats de la família. Pots personalitzar el missatge amb T’estimo àvia, T’estimo avi, T’estimo tiet, T’estimo tieta, T’estimo yaya o qualsevol altra opció que vulguis.

Dissenyat per a nadons de 0 a 6 mesos, incorpora tetina de silicona anatòmica, suau i còmoda per als primers mesos, i inclou tapa de protecció per mantenir el xumet net tant a casa com fora.

Per dir “t’estimo” de la manera més dolça. ????????
Ideal com a regal per a avis, tiets o familiars especials, i perfecte per a moments emocionants i records inoblidables.

Característiques destacades:
✔ Missatge “T’estimo…” totalment personalitzable.
✔ Opcions com àvia, avi, tiet, tieta, yaya, etc.
✔ Disseny tendre i clar, fàcil de llegir.
✔ Fabricat a Espanya, amb materials segurs i lliures de BPA.
✔ Tetina de silicona anatòmica, adequada per al desenvolupament oral del nadó.
✔ Impressió resistent i colors duradors.

???? Un regal petit amb un significat enorme.

Productos que compran en conjunto

Recomendados por quienes compraron este